Nieuw ontwerp Loket.nl

In het tweede kwartaal van 2020 komt Loket.nl met een compleet nieuw ontwerp van de applicatie. De gebruiker kan taken eenvoudiger en sneller uitvoeren doordat schermen logischer zijn ingedeeld, er gebruik gemaakt wordt van workflows en er gekozen is voor een compleet nieuwe manier van navigeren. Het moderne en intuïtieve design zorgt ervoor dat gebruikers binnen het midden- en kleinbedrijf op een eenvoudige manier steeds meer zelf kunnen verwerken en bijhouden op het gebied van HR en salaris.

Wat is nieuw?

  • Nieuwe manier van navigeren: in de nieuwe versie van Loket.nl is gekozen voor een volledig nieuwe navigatiestructuur. Dit zorgt voor rust op de pagina’s en bevordert het overzicht.
  • Eenvoudige workflows: het invoeren van gegevens is sterk vereenvoudigd door het gebruikmaken van workflows
  • Directe informatie op het startscherm: de nieuwe startschermen bevatten alle belangrijke informatie voor de werkgever en werknemer

Waar moet ik inloggen?

Op dit moment kunnen werkgevers zowel de “oude” als de “nieuwe” interface te gebruiken.

Gedurende het tweede kwartaal van 2020 gaat Loket.nl het nieuwe ontwerp introduceren en is het oude ontwerp niet meer beschikbaar. Uiteraard houden wij u hiervan op de hoogte. Echter raden wij u zeker aan al eens een kijkje te nemen in het nieuwe ontwerp.

Voor vragen over Loket.nl kunt u contact opnemen met Peter-Jan Griffioen.

 

Menu