Uw contactpersoon

Neem contact met mij op



Personeels- en salarisadministratie

Voor het verwerken van de personeels- en salarisadministratie maken wij gebruik  van de salarissoftware van Loket.nl. Met Loket.nl bieden wij u een overzichtelijke online applicatie waarbij u altijd, op ieder device, uw personeels- en salarisgegevens bij de hand heeft.  U als werkgever bepaalt zelf welke functionaliteiten u gebruikt en op welke manier u samenwerkt met ons en met uw medewerkers.

Wij zorgen ervoor dat uw salarisadministratie uiterst zorgvuldig wordt uitgevoerd. WEA Rivierenland heeft daarvoor haar eigen loonspecialisten in dienst. Dus geen gedoe met externe partijen, maar gewoon alles onder één dak. Uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen op het gebied van personeels- en salarisadministratie is Peter-Jan Griffioen. Peter-Jan heeft jarenlange ervaring op het gebied van personeels- en salarisadministratie in verschillende branches.

Loket.nl

Bij het in dienst hebben van medewerkers komt meer kijken dan alleen salarisverwerking. Loket.nl heeft uitgebreide HR-functionaliteiten in de applicatie gebouwd. Of het nu gaat om het bijhouden van het ziekteverzuim, het vastleggen van verstrekkingen of het aanvragen van verlof. Met de praktische HR oplossing regelt u dit eenvoudig. Loket.nl wordt al door meer dan 250 accountantskantoren gebruikt. Dit betekent dat ruim 120.000 werkgevers dagelijks gebruikmaken van de talloze mogelijkheden van Loket.nl. Graag laten wij u kennismaken met enkele van deze mogelijkheden.

1. Declareren van onkosten

Geen rompslomp meer met bonnetjes en declaratieformulieren. Wil een werknemer reiskosten declareren of zijn er overuren gemaakt? In een handomdraai kunnen zij deze kosten en uren digitaal declareren. De werknemers dienen hun zakelijke onkosten zelf in via hun persoonlijke digitale omgeving Na het indienen ontvangt de verantwoordelijke een melding van de declaratie. De verantwoordelijke kan de declaratie vervolgens accepteren of weigeren.

2. Verlofregistratie

Neem afscheid van verlofverzoeken via e-mail, losse briefjes of mondeling aan uw bureau. De verlofregistratie vergemakkelijken doet u met Loket.nl. Medewerkers hebben altijd inzicht in hun actuele verlofsaldo en kunnen snel en eenvoudig een verlofaanvraag indienen. Als leidinggevende kunt u de aanvragen vervolgens gemakkelijk, met behulp van een overzichtelijke verlofkalender, goedkeuren of afwijzen.

3. Digitale dossiers

Als werkgever bent u verantwoordelijk voor het opbouwen en onderhouden van het personeelsdossier van uw werknemers. Het personeelsdossier bevat persoonsgegevens en de privacy hiervan is vanzelfsprekend van groot belang. Met een digitaal dossier in Loket.nl voldoet u aan de laatste wet- en regelgeving en is de beveiliging van documenten gewaarborgd. Daarnaast kunnen uw werknemers zelf altijd en overal hun documenten zoals hun arbeidsovereenkomst of diploma terugvinden.

4. Werknemerloket

Het Werknemerloket zorgt voor een efficiënte communicatie met uw werknemers door processen en documenten te digitaliseren. Uw werknemers krijgen een eigen, persoonlijke online omgeving om hun loonstrook te raadplegen, declaraties of verlof in te dienen en hun persoonlijk dossier in te zien.

5. Signalen

Loket.nl beschikt over diverse, vooraf ingestelde signalen. De signalen herinneren u automatisch aan belangrijke gebeurtenissen binnen uw organisatie. Bijvoorbeeld de einddatum van een arbeidscontract, het aflopen van een opleiding of een jubileum van een medewerker.

Menu